الجمعة، مارس 23، 2007

In the mood for this song..

Omaima Khalil -- Ana Ra7 Sammeek

أنا راح أغنيك لأنه صوتى باقى لى علامة
وأنا راح أسميك لأنه إسمك أحلى من الاسامى
بدى تنادينى.. بإسمى تنادينى
ولو ما تحاكينى.. إسمع صوتك بيضوى أيامى

إتأخرت عليا.. أخدنى طريقى على باب تانى
وظلت عينيا مرصودة خلفى تدلك عنوانى
ولما إتلاقينا.. آه.. وفهموا عينينا
كانت إيدينا ما عادت تتلاقى إلا بالأغانى

أنا راح أغنيك لأنه صوتى باقى لى علامة
أنا راح أسميك لأنه إسمك أحلى من الاسامى
بدى تنادينى.. بإسمى تنادينى
ولو ما تحاكينى.. إسمع صوتك بيضوى أيامى

حبك ببالى لحظة سرية حلية وغريبة
ياحبى الغالى.. وشو مستحيلة قصتنا القريبة
بعتنى دربى.. آه.. على ها الغربة
لكن فى قلبى ما حد حبيبى غيرك يا حبيبى

أنا راح أغنيك لأنه صوتى باقى لى علامة
أنا راح أسميك لأنه إسمك أحلى من الاسامى
بدى تنادينى.. بإسمى تنادينى
ولو ما تحاكينى.. إسمع صوتك بيضوى أيامى

ليست هناك تعليقات: