السبت، يونيو 07، 2008

كل يوم على دا الحال

وبترجع روحها لروحها من رنة مفاتيحه وهو بيفتح باب البيت.
دلوقتى -بس- تقدر تقفل عينيها وتنام..

هناك 15 تعليقًا:

محمد عبد الغفار يقول...

مش قادر اعرف ليه كل الستات كده ، وبدام سهرت كل ده فلماذا لا تنتظر دقيقتين كمان حتى تلقى عليه التحيه او تستقبلها منه

أسوور يقول...

انا لا انام قبل زوجى ابدا حتى وان نام وش الصبح

أسوور يقول...

جريدة الأسرة العربية
قرر رئيس مجلس ادارة الجريدة مشكورا أن يتبنى كل ما يكتبه المدونون
وان يفرد مساحة لا بأس بها لبوستات البلوجرز
كما وافق على نشر البوستات المرشحة بتوقيع كتابها وصورهم
وذلك ايمانا منه بقوة التدوين وبأنها صوت المصريين
***
على كل مدون يرغب فى نشر مقالات - تحقيقات - قصص - نقد - ادب - شعر - سياسة او أى كتابات لم يرد ذكرها
ان يرسل البوست المرشح مذيل بتوقيعه وعنوان المدونة والإسم الحركى ان اراد
مرفق بصورة شخصية له
على الإيميل التالى

amyasser@hotmail.com

أو بتعليق على هذا البوست نفسه
يترك لينك البوست اللى عايز ينشره الجرنال له
تحت عنوان جريدة الأسرة العربية
الشـــــــــــــــــروط
-مراعاة الصحة اللغوية والنحوي والإملائية قدر الإمكان.
-مراعاة الا يزيد البوست المراد نشره فى الجريدة عن صفحة ايه فور.
- أولوية النشر تكون للبوستات التى فيها موضوعات عامة تهم فراء الصحف.
-اولوية النشر للبوستات التى ترسل على الميل المذكور أعلاه كفايل وورد مرفق.
الجريدة تصدر الإثنين من كل أسبوع

سبهللة عالاخر يقول...

خير الكلام ما قل ودل
وهو دة اللى عجبنى فى البوست دة
تحياتى وبالتوفيق ان شاءالله

كلمه يقول...

looooool :D

da abouya w omy :))))

غير معرف يقول...

سطرين بأبسط كلام و اقوى عواطف
تحياتي

Omnia يقول...

بجد..حلوة وبسيطة..وده الى خلاها حلوة اوى كده ..

تحياتي :)

FATMA يقول...

امور اوي البوست دا ... امور و ناعم
:)

Sometimes يقول...

ما شاء الله عليكى
خير الكلام ما قل ودل
مش عارفه بجد انا مش بعرف اعمل كده ليه
بوستاتك كلها جميله اوى
وفيها معانى كتييييييييير جدا

أحمد الديب يقول...

Sweet
:)

micheal يقول...

يا سييييييدي ع الحب
:)
تحياتي

البرباش يقول...

من رؤية اخرى، صياغة جديدة و تأكيد للمثل المصري القائل: ظل راجل و لا ظل حيطه

غير معرف يقول...

يكفيها فقط أن تتأكد أنها لازالت تملكه

kholkhal يقول...

أحلى بوست قريته من زمااان :)

tkhareef يقول...

الله
كلامك جميل اوي
مع اني ابتديت اشك ان الزوجة ديه لسه موجودة
او الزوج اللي يستحق زوجة زيها لسه موجود