الثلاثاء، أبريل 29، 2008

لما نبقى سوا

واتمنيت يكون عندى برطمان شفاف أحوش فيه كل الذكريات الجاية لبعد كدة

هناك 15 تعليقًا:

رجل من غمار الموالى يقول...

يا ريت

غير معرف يقول...

:)))))

محمد عبد الغفار يقول...

انا بقيت زكرياتنا نتألم عن تذكرها
وانا ضاعت تألمنا لنسيانها

نروح فين طيب

غير معرف يقول...

:)ya gameela...!

غير معرف يقول...

مفيش حد بيبيع برطمانات طيب؟؟

:(

نوبية جدا يقول...

تعبير جميل , نحتفظ بذكرياتنا الجميلة و نفضل شايفنها قدامنا دايما

مدونتك جميلة قوى , انا سعيدة بيكى و بثقافتك , وكمان هندسة زيي

غير معرف يقول...

أحمل حاجة إنه برطمان "شفاف" عشان نفضل شايفين اللي جواه، مش صندوق خشب يخفي ألم مر ...

(: جميلة ببساطة

غير معرف يقول...

ana fakart f aquarium fady, 3ashan yeb2a kebeer awy, 7assa en el bartaman momken maykafeesh!!

beautiful thought :)

Esraa Hamed يقول...

جميلة اويييي الجملة دي فعلا
عجبتني اويييييييييييييييي

برطمان شفاف نحوش فيه الذكريات
بس خلي بالك مش كل حاجة لازم تتحوش في حاجات جميلة لازم نفضل فاكرينها و حاجات تانية هتتعبنا لو فضلت معانا لازم نتخلص منها بسرعة

تحياتي ليكي

Qubic يقول...

انا في حاجه مش فاهمها

اتمنيت يكون عندي برطمان شفاف احوش فيه كل الذكريات (حاجه حصلت في الماضي) الجايه (حاجه هتحصل في المستقبل) لبعد كدا

ازاي ؟؟؟

هو طبعا الجمله حلوه بس فعلا مش فاهمها

Lasto-adri *Blue* يقول...

@Qubic :)
عجبنى إنك أول واحد يلاحظ
.. ملاحظة فى محلها يا باشمهندس

ممكن تفكر شوية كمان وح تلاقى السبب
:)

Qubic يقول...

و اتمنيت يكون (كلها افعال مضارعه بتمثل الحاضر و بتفيد التمني و التمني ده دايما بيكون لحجات هتحصل بعدين ..مستقبلا يعني) عندي برطمان شفاف احوش فيه كل الذكريات الجايه (يعني احط فيه الحجات الي هتكون في المستقبل ده عباره عن ماضي لأنها هتحصل في الحاضر والمستقبل كمان) لبعد كده ( يعني لبعد المستقبل ده .. الي هو برضه مستقبل) ياترى انا كدا فاهم صح ولا ايه

بس لو الي فهمته طلع صح
يبقى انا مش عاجباني الجمله

يعني ليه استنى المستقبل عشان اشيل ذكريات الحاضر
ما انا في الحاضر دلوقتي و اكيد عندي ماضي مليان ذكريات

ده ممكن يكون صح لو انت عايزه تنسي كل الي فات و تفتحي مع نفسك صفحه جديده

بس حتى لو عايزه كدا
انا من رأيي ما تنسيش برضه ذكرياتك
الحلو منها والمر

Lasto-adri *Blue* يقول...

وليه ماتقلشى إنه تمنى حفظ ذكريات الحاضر.. (لمشاركتها) فى المستقبل؟
:)

أحمد الديب يقول...

جميل
وأنا أتمنى لو استطعت أن أمتلك أكثر من برطمان
!

Omnia يقول...

أختي قالت لى في يوم..أن أسعد إنسان الى بيقدر يحوش كل ذكرياته فى صندوق
عندى صندوق مليان على أخره ذكريات..

وبجد سعيدة بيه وكل ما أتخنق أجرى عليه وأقلبه على سيريرى و أعيش معاه
..نصيحة منى..دوري حتى على الفتافيت الى بقت من الماضى..وأبتدى حوشي من دلوقتى

تحياتي :)